Mobiliųjų aplikacijų populiarinimo strategijos

marketingas mobilioms android bei ios aplikacijoms

Mūsų dienomis, valdant konkurencijai, jau sunku sulaukti pasisekimo, tik viliantis, kad Jums padės įnoringoji Fortūna. Gigantiška klaida, kurią daro pradedantieji mobiliųjų aplikacijų kūrėjai – jie visiškai negalvoja apie tai, kaip apie jų produktą sužinos žmonės. Jūsų produktas gali būti be galo gražus, įdomus ir neįprastas, bet jeigu apie jį niekas nesužinos, tai visos Jūsų kūrimo procese įdėtos pastangos bus paleistos vėjais.

Profesionalai išskiria kelias strategijas, ką turėtumėte daryti, kad Jūsų aplikacija išpopuliarėtų. Tos strategijos skiriamos į tris kategorijas, kurių esminis bruožas – Jūsų taupyklės tūris. Taigi šiek tiek ironiškai galima išskirti štai tokius populiarumo vystymo žingsnius, kurie ir nulems toliau straipsnyje aprašomas strategijas:

  1. Tuščia kiaulė taupyklė;
  2. Taupyklėje girdžiu skambant monetas;
  3. Taupyklėje šiugžda banknotai.

Tačiau, Jūs turite suprasti, kad nepaisant tokio skirstymo, strategijos pasirinkimas priklauso ne tik nuo turimų pinigų kiekio, bet ir nuo Jūsų aplikacijos specifikos ir auditorijos dydžio.

Taigi plačiau apie strategijas:

Dažniausi klaidingi mobiliųjų aplikacijų kūrėjų įsitikinimai

Tuščia kiaulė taupyklė

Jeigu Jums striuka su pinigais, Jums padės tik užsispyrimas. Jūs turite sukurti išties šaunų produktą, kuris sukels susižavėjimą ne tik Jums, bet ir Jūsų tikslinei auditorijai. Aplikacija turi turėti labai daug elementų, kurie garantuotai Jums neštų pelną. Gera strategija aplikacijos startui su smarkiai ribotu biudžetu – keleto istorijų apie tai, kaip kūrėte savo aplikaciją, sukūrimas ir pateikimas interneto vartotojams. Tai bus savotiška nemokama reklama, nes tokį pasakojimą galite patalpinti tiesiog savo internetiniame dienoraštyje.

Taupyklėje girdžiu skambant monetas

Tai jau šis tas. Gali būti, kad taupyklės turinys leis išsipirkti reklamą internete. Labai naudinga tai padaryti socialiniuose tinkluose. Juk Jūsų auditorija juose tikrai praleidžia nemažai laiko. Išsipirkę reklamą ir sulaukę jos teikiamo populiarumo, galite pretenduoti į gana aukštas aplikacijomis prekiaujančių parduotuvių pozicijas. Jūs turite pasiekti norima parsisiuntimų kiekį minimaliomis išlaidomis. Galbūt aukščiausių TOP`ų vietų ir nepasieksite, bet tikrai sulauksite pakankamai Jūsų programa susidomėjusių vartotojų.

Taupyklėje šiugžda banknotai

Čia tai posūkis! Galite taikytis į tarptautinę rinką. Išsipirkite reklamą, samdykite geriausius specialistus aplikacijos populiarinimui ir greitai Jūsų aplikacija maudysis šlovės spinduliuose, nes, kai ją pastebės tarptautinė rinka, apie ją atsiliepimus ir recenzijas ims rašyti specializuoti tarptautiniai tinklalapiai, o tai dar labiau išpopuliarins Jūsų produktą.

Taigi populiarumo siekimo strategijos – skirtingos ir priklausančios nuo Jūsų biudžeto, kurį planuojate skirti aplikacijos viešinimui. Tačiau, kad ir kiek pinigų turėtumėte, jie ne visada garantuoja šimtaprocentinę sėkmę. Visų pirma reikia genealios ir konkurencingos idėjos. Apie idėjos generavimą Jūsų aplikacijai, skaitykite mūsų straipsnyje „Mobiliųjų aplikacijų kūrimas. Idėjinis procesas“. Tad, linkime gerų idėjų ir skambančios taupyklės! O visa kita ateis palaipsniui. Kantrybės!